5 ایده خوب برای افزایش فروش با پنل اس ام اس

24084

افزایش فروش و کسب مشتری یکی از اهداف مهمی است که بیشتر کسب وکارها به دنبال رسیدن به آن هستند. روش‌های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، اما برخی از روش‌ها کم هزینه‌تر از روش‌های دیگر هستند و می‌توانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

یکی از همین روش‌های مقرون به صرفه خرید پنل اس ام اس است. این روزها که افراد برای انجام بیشتر کارهای روزمره‌شان از گوشی استفاده می‌کنند دسترسی به آن‌ها از طریق تلفن همراه کار سخت و پیچیده‌ای نخواهد بود.

کافیست یک متن جذاب پیامکی آماده کنید، مخاطبان هدف‌تان را شناسایی نمایید و پیام‌تان را در بهترین بازه زمانی ارسال کنید. در چنین شرایطی است که قادر خواهید بود مشتریان بیشتری از آنِ خود کنید و فروش‌تان را دو چندان نمایید.

در این مقاله قصد داریم چند مورد از ایده‌هایی که به رشد فروش از طریق اس ام اس کمک می‌کند را با هم مرور کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا باید از پیام کوتاه برای بازاریابی‌مان استفاده کنیم؟

اگر صاحب کسب وکاری باشید به طور حتم با مشکلات کسب مشتری و حفظ او آشنا هستید. مشتریان امروزی نسبت به مشتریان گذشته آگاه‌تر هستند و در عین حال گزینه‌های متعددی برای انتخاب پیش رو دارند.

به همین خاطر آگاه کردن آن‌ها از برند و معرفی محصولات و خدمات آن به شیوه‌های مختلف می‌تواند بسیار موثر و کارساز باشد. آمار و ارقام‌های موجود نشان می‌دهد بیش از 90 درصد پیام‌های کوتاهی که از طریق پنل‌های ارسال اس ام اس به دست مخاطب می‌رسند خوانده می‌شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازدهی این روش تبلیغاتی بیشتر از سایر روش‌های بازاریابی همچون استفاده از بنر است و می‌تواند در کمترین زمان ممکن شما را به اهداف‌تان برساند.

از همه این‌ها که بگذریم هزینه ارسال اس ام اس نیز می‌تواند دلیلی محکم بر محبوبیت بازاریابی پیامکی باشد. اگر جزء آن دسته از کسب وکارهایی هستید که بودجه زیادی برای بازاریابی‌شان ندارند می‌توانید این روش را در برنامه‌هایتان بگنجانید و از نتایجش شگفت زده شوید. جهت مشاهده قیمت پنل اس ام اس انبوه کلیک کنید.

ایده‌های پیامکی که می‌توانند فروش‌تان را متحول کنند!

حالا که تا حدودی با مزایای ارسال پیام کوتاه و استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی آشنا شدیم بهتر است به سراغ ایده‌هایی برویم که مسیر فروش را برایمان هموارتر می‌کنند و کسب مشتری را برایمان ساده تر می‌سازند. در ادامه قرار است 5 ایده محبوب و جذاب را با هم بررسی کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم از این ایده‌ها در کسب وکارمان استفاده کنیم.

تخفیف‌های بی نظیرتان را تنها با اس ام اس ارسال کنید

انسان‌ها عاشق تخفیف هستند. این را تحقیقات انجام شده نیز به خوبی نشان می‌دهد. اگر از اجرای کمپین‌های تخفیفِ همیشگی خسته شده‌اید و فکر می‌کنید این کمپین‌ها بازدهی خوبی ندارند، این بار پیام کوتاه را به عنوان رسانه اصلی تان انتخاب کنید.

کافیست تخفیف‌های شگفت انگیزتان را تنها به افرادی ارسال کنید که در بازاریابی پیامکی‌تان شرکت کرده‌اند.

مشتریان را درباره فروش‌های آتی آگاه کنید

فرض کنید یک محصول جدید وارد فروشگاه کرده‌اید یا خدمتی منحصر به فرد برایشان تدارک دیده‌اید. چگونه می‌توانید مشتری‌تان را از وجود چنین شرایطی آگاه کنید؟

ساده‌ترین و کم هزینه ترین روش این است که یک پیام کوتاه بنویسید و به او بگویید که در روزهای آتی قرار است محصول یا خدمت تان را با شرایط ویژه‌ای به فروش برسانید.

قدرت نظرسنجی را نادیده نگیرید

تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید نیازها و خواسته‌های مشتریان‌تان را درک کنید؟ اگرچه روش‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد اما استفاده از نظرسنجی‌هایی که به درستی طراحی شده‌اند می‌تواند بسیار مفید باشد.

یک نظرسنجی پیامکی آماده کنید و آن را به مخاطبان‌تان ارسال کنید. به عنوان مثال می‌توانید سوالات زیر را از آن‌ها بپرسید و نظرشان را جویا شوید:

  • از 1 تا 10 چه نمره‌ای به ما می‌دهید؟
  • ما را به دوستان و آشنایان‌تان معرفی می‌کنید؟
  • اگر می‌توانستید بخشی از محصول یا خدمت ما را عوض کنید آن بخش کدام بود؟
  • دوست دارید باز هم از فروشگاه ما خرید کنید؟

سوالات این چنینی به شما کمک می‌کند درک بهتر و درست تری از مخاطبان‌تان داشته باشید و در فرآیندهای بعدی از نظرات مشتریان‌تان استفاده کنید.

پیام‌های شخصی سازی شده به مشتریان‌ ویژه‌تان بفرستید

در هر کسب وکاری مشتریانی وجود دارند که تعامل ویژه‌ای با آن دارند و حاضرند بدون هیچ هزینه‌ای سفیر برند باشند. این مشتریان که آن‌ها را مشتریان وفادار نیز می‌نامند بسیار با ارزش‌اند و باید رفتار ویژه و منحصر به فردی در برابرشان اتخاذ شود. اگر چنین مشتریانی دارید بهتر است پیام‌های شخصی سازی شده برایشان آماده کنید و پیشنهادی ویژه‌ای در اختیارشان بگذارید.

به عنوان مثال یک کد تخفیف منحصر به فرد و البته ارزشمند برایشان بسازید و از طریق پیام کوتاه ارسال کنید. به کمک همین روش ساده به آن‌ها نشان می‌دهید چقدر برایتان ارزشمند هستند. توجه کنید که بدون خط خدماتی، نمی‌توانید به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. جهت دریافت خط خدماتی کلیک کنید.

از محتوای تعاملی در پیام‌هایتان بهره ببرید

آیا می‌دانستید محتوای تعاملی دو برابر بیشتر از یک محتوای معمولی می‌تواند مخاطب را به عمل وا دارد و او را به تعامل با برند شما تشویق کند؟ دفعه بعد که خواستید به کمک بازاریابی پیامکی فروش تان را افزایش دهید از محتوای تعاملی به نفع کسب وکارتان استفاده کنید.

به عنوان مثال می‌توانید در پیام‌هایتان از مسابقه‌های مختلف استفاده کنید یا رای گیری نمایید. اینکار باعث می‌شود تعامل مخاطب با برند شما افزایش یابد و در نهایت به سمت خرید از فروشگاه شما سوق پیدا کند.

چند ایده جذاب دیگر برای افزایش فروش با پیام کوتاه

در بخش قبلی برخی از ایده‌های مهم را مورد بررسی قرار دادیم. اگر فکر می‌کنید به ایده‌های بیشتری نیاز دارید مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم را از دست ندهید.

محصولات و خدمات مرتبط با علایق مخاطبان را معرفی کنید

بیش فروشی یکی از روش‌های بی نظیری است که در دنیای بازاریابی جایگاه ویژه‌ای دارید. با این‌حال بیشتر کسب وکارهای امروزی از قدرت این روش بازاریابی غافل هستند و به درستی از آن استفاده نمی‌کنند.

سعی کنید داده‌های مشتریان‌تان را به درستی جمع آوری کنید و از آن‌ها برای برنامه‌های بازاریابی‌تان بهره ببرید.

فرض کنید مشتری شما در خریدهای قبلی خود از چندین بار کیف چرم خریده‌ است. حالا در بازاریابی پیامکی‌تان می‌توانید محصولات مرتبط با کیف‌های چرم را هم معرفی کنید و در صورت نیاز تخفیف ویژه‌ای برایشان قائل شوید. در این شرایط هم آن‌ها را از وجود محصولات دیگر با خبر کرده‌اید و هم فروش‌تان را افزایش داده‌اید.

از مشتریان‌تان بخواهید نظرات‌شان را به صورت آنلاین ثبت کنند

مشتریان قبلی سرمایه‌های ارزشمند کسب وکار شما هستند. اگر این مشتری‌ها از محصولات و خدمات‌تان راضی باشند می‌توانند به نماینده‌های برندتان تبدیل شوند. نظرات مثبتی که این افراد ارائه می‌کنند در بهبود اعتبار کسب وکارتان مفید خواهد بود و آن را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد. در یکی از مطالعات انجام شده مشتریان اعلام کرده‌اند90 درصد نظرات مشتریان قبلی بر روی تصمیم‌گیری خریدشان تاثیرگذار بوده است. با اینحال تشویق مشتریان به ارسال نظر کار چندان ساده‌ای نیست.

بیشتر افراد به دلایل مختلف از انجام اینکار سر باز می‌زنند و علاقه‌ای به انجام دادنش ندارند. با ارسال پیام کوتاه و پرسیدن چند سوال ساده می‌توانید نظر آن‌ها را جویا شوید و آن‌ها را به سمت سایت‌تان روانه کنید. شاید یک پاداش کوچک همچون تخفیف نقدی بتواند آن‌ها را به نظر دادن ترغیب کند.

حرف آخر

بازاریابی از طریق پیام کوتاه یکی از روش‌های بی نظیری است که اگر به درستی اجرا شود نتایج عالی خواهد داشت. با اینحال بیشتر کسب وکارها از قدرت ارسال پیامک آگاه نیستند یا آن را شیوه موثری برای برقراری ارتباط نمی‌دانند. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر چندین ایده بازاریابی پیامکی را برای افزایش فروش با هم مرور کنیم.

اگر قصد دارید تا یک پنل اس ام اس داشته باشید که تمام نیازهای شما را پاسخ دهد و یک پشتیبانی عالی داشته باشد، پیشنهاد ما پنل sms.ir است.

 

لینک کوتاه:https://1sl.ir/TWpCS